کوله پشتی Naturehike 55 + 5L از دسترسی سنتی بالا به محفظه اصلی با یک آستین هیدراتاسیون داخلی با یک درگاه شیلنگ و دو جیب کششی جانبی استفاده می کند. این کوله پشتی دارای محفظه‌های ذخیره‌سازی متعدد، حلقه‌های باتوم کوهنوردی، محفظه بالایی زیپ‌دار، جیب کمربند زیپ‌دار و پوش بارانی با دسترسی آسان است.
من برای اولین بار از کوله پشتی NatureHike 55 + 5L برای یک سفر استفاده کردم، جایی که با یک صعود با شیب ~تقریبا ۱۰۰۰ متری شروع می شود، پس از آن تعداد زیادی پستی و بلندی، و صعودهای شیب دار در حدود ۳۷ کیلومتر انجام می شود. با این کوله پشتی احساس راحتی می‌کنید و ساختار فوق‌العاده خوبی دارد، با یک کمربند باسن قابل تنظیم که هنگام بالا رفتن یا پایین آمدن به طور مستقل می‌چرخد. این به توزیع وزن و پشتیبانی بسیار کمک می کند، به طوری که حتی با وجود اینکه حدود ۱۶ کیلوگرم وزن را در زمین های ناهموار و شیب دار حمل می کردم، هرگز احساس عدم تعادل نمی کردم.
دسترسی سریع به پوش بارانی
این کوله پشتی بسیار سبک وزن است و از ۱۰۰٪ نایلون ساخته شده است. تسمه های لگن و شانه به خوبی پد شده و بسیار راحت هستند.هر دو سطح بالا و پایین به‌طور استثنایی در دسترس و استفاده آسان بودند، بنابراین می‌توانستم تعلیق را هنگام راه رفتن تنظیم کنم.
مشخصات بسیار جذابی دارد. این، همراه با مخزن آب که ۳ لیتر فضای داخلی را اشغال می کند، و همچنین بدون تسمه بارگیری در عقب، فضای ذخیره سازی کمتری نسبت به سایر کیسه های با حجم مشابه ایجاد می کند.
 

راحتی

وقتی برای اولین بار کوله پشتی NatureHike 55 + 5L را پوشیدم، در ابتدا دچار وحشت خفیفی شدم زیرا بند های شانه بسیار بزرگ بودند و کوله پشتی از پایین من آویزان بود، و فکر کردم باید به خانه برگردم. فقط بند های قابل تنظیم شانه، کمر و کمر با استفاده آسان را در حالی که روی پشتم بود، پیدا کردم و آن را به تناسب قاب کوتاهم تنظیم کردم. یک بار، چند ثانیه در آینه به خودم خیره شدم، دهانم باز شده بود. می‌توانستم آن را روی پشتم ببینم، تا لبه‌ها جمع شده بود، اما اگر چشمانم را می‌بستم، به سختی می‌توانستم سنگینی را حس کنم.
 

ماندگاری و دوام

در حالی که راحتی کیف استثنایی است، بزرگترین نگرانی من دوام آن است. در حالی که در روز دوم استفاده، یک چادر کوچک و فنی را در جیب جلوی بیرونی فرو می‌کردیم، درزها پاره شد. با بررسی دقیق تر، متوجه شدم که درزها به آرامی با نخ پنبه ای دوخته شده اند، با استفاده از یک کوک سجافی ساده. با این حال، کیفیت کلی کیف خوب است. این کوله‌پشتی ایده‌آل برای پیاده‌روی ۲ تا ۵ روزه است و بسته به مراقبت و دفعات استفاده از آن، احتمالاً یک سرمایه‌گذاری میان‌مدت (۲ تا ۵ سال) است.

ویژگی ها

در کوله پشتی NatureHike 55 + 5L چندین ویژگی عالی وجود دارد. جیب‌های بیرونی (جلو و کناری) اندازه عمیقی دارند و از پارچه خوب و کشسانی ساخته شده‌اند، بنابراین وسایل پیاده‌روی زیادی را در آن قرار می‌دهند، به‌ویژه اقلام کوچک‌تر اما حجیم‌تر مانند غذا، بطری‌های آب، حوله‌های کمپینگ، کت‌های بارانی، یا لوازم بهداشتی من موفق شدم یک تشک خواب کوچک و سبک وزن را در یکی از جیب های کناری قرار دهم. تسمه های فشاری جانبی برای محکم کردن این کالا به کوله پشتی مفید بودند.
دسترسی به محفظه اصلی فقط از قسمت بالای کیف است. محفظه بالای شناور کمی حجم اضافی اضافه می کند و دارای تسمه های قابل تنظیم است. که یک ویژگی فوق العاده است صرف نظر از اینکه چقدر کم یا زیاد کوله خود را بسته بندی می کنید.
 
سگک های آلومینیومی سبک وزن برای محکم کردن تسمه های فشاری
این کوله پشتی در شرایط آب و هوایی شدید باران و باد شدید آزمایش شده است و علاوه بر کمربند باسن قابل تنظیم که به وزن و تعادل در صعودهای ترسناک/لغزنده در آب و هوای بد کمک می کند، دارای یک پوش ضد آب بزرگ است که به خوبی جا می گیرد و فوق العاده است. محافظ برای کوله پشتی یک تعویض کننده بازی برای مناطق خشک، لوله آب داخلی است که می تواند یک مخزن آب ۳ لیتری را در خود جای دهد.

نقاط قوت

  • قیمت عالی
  • سبک وزن
  • تعلیق خوب
  • بسیار راحت
  • طراحی جیب متفکرانه
  • پوش باران با دسترسی آسان
  • لوله آب داخلی (مناسب یک مخزنآب ۳ لیتری)

نقاط ضعف

  • لغزش جزئی در سگک های بند شانه
  • عدم دسترسی به پایین
  • عدم وجود تسمه بارگیری عقب