چادر یک نفره کله گاوی مدل T1001

مشاهده جدول مشخصات

توضیحات

چادر کوهنوردی تک نفره کله گاوی Pekynew T1001 (اورجینال)

چادر کوهنوردی تک نفره کله گاوی Pekynew T1001 چادری با کیفیت و مقاوم در برابر نفوذ آب و باد بوده وگزینه ای عالی برای فعالیت‌های کوهنوردی، کمپینگ و طبیعت‌گردی به حساب می آید. این چادر از حجم کامپکت و وزن سبکی برخوردار بوده و به راحتی می توانید آن را داخل کوله‌پشتی‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی تان قرار دهید.

در انتخاب چادر کوهنوردی تک نفره کله گاوی Pekynew T1001 (اورجینال) لازم است که به یک‌سری از نکات مهم توجه داشته باشید تا خرید بهتری انجام دهید. در ادامه به نکات مهم در خرید و ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم.

کمپانی کله گاوی در تهیه ی چادر تک نفره دوپوش کله گاوی ۱۰۰۱ خود از الیاف پلی استر ۱۹۰Tبرای پوش اول یا پوشداخلی چادر استفاده کرده است. به خاطر قرار گرفتن توری چادر در این بخش، به آن پوش تنفسی نیز می‌گویند. این پوش به صورت مجزا برای استفاده در فصول گرم بسیار مناسب می باشد. برای پوش دوم یا خارجی این چادر از الیاف پلی استر ۱۹۰ TPU 2000mm استفاده شده  تا در برابر بارش باران، باد، نور خورشید و گرد وغبار استحکام کافی را داشته باشد. اما برای قسمت کف چادر از پلی استر ۲۱۰TPU 3000mm  استفاده شده، زیرا این بخش بیشتر در معرض سایش و رطوبت قرار می گیرد، بنابراین لازم است ضخامت و استحکام بیشتری نسبت به سایر بخش های چادر داشته باشد.

لازم به ذکر است که در تهیه تیرک های چادر کوهنوردی T1001 از آلومینیوم استفاده شده است که این تیرک ها علاوه بر وزن سبک، از استحکام بالایی نیز برخوردارند.
استفاده شرکت پکینیو از متریال مرغوب و درجه در تولید این چادر کوهنوردی، تاثیر بسیار زیادی در وزن کم آن داشته است.

طراحی چادر کوهنوردی T1001 پکینیو به شکلی است که مانع جمع شدن آب در زمان بارش باران و برف بر روی چادر می‌شود.

چادر دوپوش T1001 کله گاوی علاوه بر ویژگی های فوق، دارای یک قلاب برای آویزان کردن چراغ چادر، چند عدد میخ و طناب نگهدارنده و یک ساک مخصوص حمل و نگهداری میباشد که بسیار کاربردی می باشند.

چادر کله گاوی T1001 اورجینال یکی از بهترین چادر های برند پیکینیو میباشد که ظرفیت آن ۱ نفره بوده و برای ارتفاعات کوهستان بسیار مناسب است. این چادر رنگ های آبی و نارنجی در سایت پارسیان هایک موجود می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چادر یک نفره کله گاوی مدل T1001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *