ست ظروف فایرمپل مدل FEAST 2

مشاهده جدول مشخصات

تماس بگیرید

توضیحات

ست لوازم پخت و پز کوهنوردی فایرمپل مدل FEAST 2

ست لوازم پخت و پز کوهنوردی فایرمپل مدل FEAST 2 شامل ماهی تابه، قابلمه ، یک درب (مناسب قابلمه و ماهیتابه)‌، کتری، کفگیر، دو عدد کاسه کوچک، صافی توری کتری و اسکاچ میباشد. حجم و گنجایش قابلمه، ماهی تابه و کتری فایر مپل مدل feast 2 مناسب برای ۲ الی ۳ نفر است. این ست ظروف به راحتی قابل حمل می باشند و پک کامل آن داخل کیف توری قرار میگیرد.  ابعاد کل مجموعه در زمان جمع شدن درون هم ۱۱.۵*۱۷.۵ سانتیمتر است.
جنس ست ظروف feast 2،  آلومینیوم آنادایزشده با روکش تفلون است. استفاده از تکنولوژی آنادیز باعث می شود که  مقاومت ظرف بالا رود در برابر خوردگی و سایش از خود عملکرد خوبی به نمایش بگذارد. جنس آلومینیوم سخت با روکش نچسب تفلون در این مدل به شما امکان می‌دهد تا علاوه‌ بر اینکه بابت سنگینی ظروف غذای خود مشکلی نداشته باشید، ظرف‌هایتان از دوام بسیار بیشتری برخوردار باشند و در کنار آن، بابت چسبیدن غذا به قابلمه یا ماهی‌تابه‌ ی خود هم نگران نباشید.

کتری این مجموعه دارای دسته‌ی فلزی با روکش پلاستیکی است که امکان جابه‌جایی راحت‌تری را برای شما فراهم کرده است. همچنین دسته‌ی قابلمه و ماهی‌تابه‌ی ست ظروف غذای فایرمپل مدل Feast 2 فلزی دارای قسمت مخصوص نگهداری دست، از جنس پلاستیک نسوز است و تاشو و قفل دار می باشند.

مشخصات ست لوازم پخت و پز کوهنوردی فایرمپل مدل FEAST 2:

  • ابعاد قابلمه:‌ ۱۶.۸ × ۹.۸ سانتی متر (۱.۵ لیتر)
  • ابعاد ماهیتابه: ۱۷.۴ ‍× ۴.۲ سانتی متر (۰.۷ لیتر)
  • ابعاد کتری: ۱۵.۳ × ۷.۳ سانتی متر (۰.۸ لیتر)
  • وزن کل : ۶۸۶ گرم

 

ویژگی های ست لوازم پخت و پز کوهنوردی فایرمپل مدل FEAST 2:

  • مناسب برای دو نفر
  • متریال: آلومینیوم آنودایز شده سخت (Hard Anodized Aluminum) با روکش تفلون
  • قابلیت خم شوندگی و چفت شوندگی دسته ها
  • ماهی تابه و قابلمه دسته دار تاشو قفل دار
  • دارای دسته های نسوز
  • نچسب بودن ماهی تابه و قابلمه
  • دارای کاور حمل
  • دارای صافی چایی کتری

 

منظور از تکنولوژی آنادایزینگ آلومینیوم چیست؟

آلومینیوم در شرایط معمولی نیز اکسیدی می شود به طوری که در مجاورت هوا و به طور معمول لایه ای از اکسید به صورت غیر متخلخل بر روی سطوح قطعات آلومینیومی تشکیل می گردد که وظیفه حفاظت از سطح فلز را در محیط برعهده دارد. اما برتری و مزیت اکسید ایجاد شده در روش آنادایزینگ نسبت به شرایط طبیعی , مقاومت بیشتر آن در مقابل خوردگی است. در این روش از مقاومت زیاد لایه پوششی آلومینیوم اکسید AL2O3 در مقابل خوردگی که بلافاصله بر روی سطح آلومینیوم تازه بریده شده تشکیل می گردد استفاده می شود.

این لایه عامل مقاومت در برابر خوردگی طبیعی این فلز است. این لایه که به طور طبیعی تشکیل می شود بسیار نازک , چسبنده و محافظ است. آنادایز کردن در واقع یک نوع ضخیم کردن لایه اکسیدی به ضخامت چندین هزار برابر ضخامت لایه اکسید طبیعی است. نتیجه عمل لایه ای است سخت با ضخامت حدود ۵.۲۵ میکرون بر تمام سطح آلومینیوم که علاوه بر مقاومت به خوردگی در مقابل سایش نیز استحکام کافی دارد.

توضیحات تکمیلی

وزن 686 کیلوگرم
ابعاد 17 × 10 × 15 سانتیمتر
رنگ

جنس

ابعاد قابلمه:

16.8 / 9.8 سانتی متر (قطر / ارتفاع)

حجم قابلمه

1.5 لیتر

ابعاد کتری:

15.3 / 7.3 سانتی متر (قطر / ارتفاع)

حجم کتری

0.8 لیتر

ابعاد ماهیتابه

17.4 / 4.2 سانتی متر (قطر / ارتفاع)

حجم ماهیتابه

0.7 لیتر

جنس دسته

سایر ویژگی ها

مناسب برای

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست ظروف فایرمپل مدل FEAST 2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *